piątek, 7 lutego 2014

Wyzwanie; Alicja w Krainie Czarów.

Czy Alicja w Krainie Czarów kojarzy się Wam z dzieciństwem? Bo mnie baaardzo...
Chyba dlatego tak ucieszyłam się na nowe wyzwanie w Kreatywnym Kufrze.

Od razu wiedziałam, że mój osobiście wybarwiony jedwab w technice shibori jest idealny do sukienki Alicji z filmu...

Kawałkowi mojego jedwabiu nadałam kształt bransoletki i ozdobiłam bajecznymi kwiatami, listkami, paprotkami, jak na zdjęciu powyżej, które mnie najbardziej zainspirowało.
Użyłam jedwabiu shibori, naturalnych pereł słodkowodnych, szklanych perełek, koralików Toho, Preciosa, Fire Polish, Tile, całość podszyłam naturalną, fioletową skórką, dodałam zapięcie magnetyczne.
A tutaj moja bransoletka... Prawda, że Alicja wyglądałaby w niej wspaniale ?









15 komentarzy:

  1. Przepiękna! Powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudowna, nie mogę oderwać od niej oczu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekny projekt. Powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezentuje się przepięknie i tak baśniowo

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny pomysł Jak z bajki :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bajkowa w 100%
    Trzymam kciuki !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ilekroć widzę Twoje bransoletki z jedwabiu i koralików - zbieram szczękę z podłogi :-) Fantastyczny pomysł i wykonanie. Również trzymam kciuki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, ale uważaj na szczękę, uprzedzam, że nie pokrywam kosztów dentysty ;) Dziękuję i pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Przepiękna. Jak senne marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna baśniowa bransoletka. Uwielbiam takie połączenia różnych materiałów, szczególnie z jedwabiem :P

    OdpowiedzUsuń