piątek, 24 maja 2019

Konkurs biżuteryjny w Royal Stone.

W tym roku mam niewiele postanowień, ale jedno z pewnością :)
Mam w planie wziąć udział w konkursie Royal Stone na wykonanie biżuterii wg zadanego tematu do kalendarza na 2020 rok. Jak czas i zdrówko pozwoli to chcę wziąć udział we wszystkich tematach!

Pierwszy temat to ZIMORODEK.
Inspiracją było to zdjęcie.

Inspiracja nr 1 – Zimorodek. Zadaniem Uczestników Konkursu jest zaprojektowanie i wykonanie swojej propozycji biżuteryjnej inspirowanej kształtem i/lub kolorami ZIMORODKA.

Do tej inspiracji wykonałam wisior i bransoletkę.
Wykorzystałam oczywiście moją ulubioną żywicę, zabarwioną odpowiednio połączoną z komponentem betonu wg mojego przepisu oraz umieściłam chrobotka.
To moje prace:
Bransoletka zdobyła wyróżnienie. Bardzo się cieszę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz